Wyjaśnienie

     Hej chciałam coś objaśnić, aby potem nie było pewnych komplikacji. Otóż chciała bym aby wszystko co piszę na tym blogu brano w dość spory nawias. Większość tych rzeczy mogła się nie wydarzyć, albo bardzo je podkoloryzowałam. Ponieważ, kreuję tu inną postać niż jestem.
     Więc uspokajam ludzi czytających moje posty nie jestem taka szalona, no może trochę.
     Również jak zapewne zauważyliście, omijam niektóre tematy, a jeśli je będę je poruszać to tylko w opowiadaniach. Jest tak ponieważ nie czuję się autorytetem w niektórych sprawach i obawiam się, że mogę tym zrobić więcej złego niż dobrego.
     A więc to na tyle, mam nadzieję, że w następnym tygodniu będzie więcej mięsa, w moich wypowiedziach. A może nawet pojawi się opowiadanie kto wie. ^^

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Memrise

Święta i wolny czas

"Zielona Łuska" cz.3 "Tawerna"