Porady Ciocy Krysi cz.1

     Pozbierałam cenne pytania z internetów, aby w profesjonalny sposób odpowiedzieć na te nurtujące problemy. Głównie z http://zapytaj.onet.pl/

     Jak poderwać chłopaka który mi się podoba?
     Bardzo podoba mi się pewien chłopak ale nie wiem czy on tak samo myśli jak ja
Codziennie go wiedze w szkole ale nie wiem co zrobić, może zwrócić na siebie jakoś uwagę ale nie wiem jak. Pomóżcie.......
Ala
     Odpowiedź Specjalisty:
     Droga Alu widząc to zdesperowane pytanie natychmiastowo odpisuje. Nie wiem czy wierz, ale ostatnio na rynku jest dostępny odczytywać myśli. Stworzony przez firmę SMIERATOW za jedyna 999zł. Ten sprzęt pozwoli odgadnąć każdą nawet najskrytszą myśl. Dodatkowo Jego uniwersalny kształt pozwoli zwrócić na Ciebie uwagę. Nie każdy chodzi z żelastwem na głowie. Dzięki temu dołączysz do elitarnej grupy Hipsterów klasowych. A dzięki wyższej randze klasowej, żaden mężczyzna się tobie nie oprze. A to wszystko za jedyne 999 zł. Polecam.


     Co zrobić jak dziewczyna mi da kosza ?
     Kamil
     Odpowiedź Specjalisty:
     Drogi Kamilu twoja dziewczyna na pewno będzie miała dobre intencje dając Ci kosza Pamiętaj tylko, żeby się cieszyć się przy odpakowywaniu prezentu, żeby Cię przypadkiem przez to nie rzuciła, właśnie do tego kosza . Jeśli nie jesteś zadowolony z prezentu, zawsze możesz przesłać kosz do naszej redakcji, my na pewno będziemy się cieszyć.



     Czy on mnie zostawi?
     Mój chłopak planuje wyjechać za granice do pracy na 3 misiace. Jesteśmy ze sobą nie za długo, ale naprawdę go pokochałam, ale boje się, że nasza miłość nie przetrwa, proszę pomóżcie mi jakoś go tutaj zatrzymać :( 
Kasia
     Odpowiedź specjalisty:
     Droga Kasiu nasza redakcja była przygotowana na tą ewentualność i już dawno wybudowała bunkier dla "uciekających przed miłością". Podaj nam jedynie jego namiary, a zakneblujemy go i przewieziemy do uroczego miejsca. Nie martw się o warunki, jest tam w prost idealnie. Łózko dwu osobowe. Pożywienie samo ucieka z pod nóg. I nie martw się, że może czuć się samotnie kiedy Cię nie ma, z naszego bunkru korzystają również inne osoby.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Memrise

Święta i wolny czas

"Zielona Łuska" cz.3 "Tawerna"