Gry


      Nie wiem o co chodzi ale wydaje mi się że biegiem lat gry komputerowe stały się droższe. Przechadzając się po manu trafiłam na sklep z grami. Z ciekawości spojrzałam na ceny które, ku mojemu zdziwieniu mogły równać się z dwoma, a nawet trzema dobrymi komiksami.
      Dzieje się tak zapewne, że gracze, a raczej oszuści znajdują coraz lepsze sposoby na zdobywanie ich w coraz niżej cenie. A wydawcy liczą na to, że ktoś z uczciwych ludzi będzie nadrabiał za pozostałych.
      Z tego co pamiętam gry jakoś parę lat temu bardzo szybko taniały, już po roku z 100 zł na 50 czy 20zł.
      Co do koszta, również sprzęt nie jest tani, aby nam mogło coś ruszyć z najnowszych produkcji musimy wydać trochę pieniędzy. 
      Co poradzę... Na szczęście mam stare, ale jare gry w które na spokojnie mogę pograć. I innym radze to samo.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Memrise

Święta i wolny czas

"Zielona Łuska" cz.3 "Tawerna"