Psy


      Przyszła wiosna. Pogoda jest różna. Ale kiedy jest słoneczko coraz częściej widzimy spacerujących z psami.
      Fajny widok. Ale czasem bywa nieprzyjemnie. Szczególnie wtedy kiedy nasze pieski "pokłócą się o coś" i dochodzi do "awantury" między nimi. Dla własnego bezpieczeństwa, bezpieczeństwa innych - ludzi i zwierząt, taka prośba i przypomnienie: idźcie ze swoimi czworonogami do weterynarza. Niech psi doktor zrobi im coroczny przegląd i zaszczepi przeciw wściekliźnie. 
      Ostatnio byłam świadkiem "nieporozumienia" między psami, nawet wezwano policje. I pierwsze co chcieli to potwierdzenie szczepień. To mnie otrzeźwiło. Moje dwa psy przez kilka miesięcy były bez "aktualnego przeglądu". Na drugi dzień po tym wydarzeniu zaszczepiłam je i już jestem spokojna.

P.S. Na górze jest zdjęcie Krysi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Memrise

Święta i wolny czas

"Zielona Łuska" cz.3 "Tawerna"