Powrót na stałe?

      Hej wreszcie można wrócić do pisania. ^_^ Otóż żeby wam wszystkim wytłumaczyć o co chodzi. Nie było mnie miałam (jak zapewne dobrze wiecie albo nie) maturę. Następnie wakacje które mnie dość rozpraszały i rozwalony komputer teraz jestem na studiach i mam nadzieję że wrócę z nową porcję pomysłów, do pisania bloga.  Jak widać nie tylko ja się wykruszyłam, ale również Anna. Mam nadzieję, że kogoś zachęcę do pisania ze mną bloga. 
      Kolejną zmianą to jest to, że na pewno nie będę tego robić regularnie, Ale przynajmniej raz na tydzień. Może nie wszystkie notki będą dobre jakościowo i obszerne, ale się postaram i włożę jak najwięcej siły ile się da. No to do zobaczenia do następnego postu. ^o^

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Memrise

Święta i wolny czas

"Zielona Łuska" cz.3 "Tawerna"